
To, že směřování kapely se nemění, podtrhuje závěrečná přearanžovaná a nově nahraná bonusovka „Behind The Wall“, poprvé představená v roce 2007 na EP „Za zdí“, která plně zapadá do aktuálního alba. Vzhledem k tomu, že (podle očekávání) struktura skladeb není kdovíjak přímočará a jakékoliv chytlavosti se Object cíleně vyhýbají, není až tak úplně jednoduché mít se čeho pevně zachytit. Určitým majákem v neklidném moři řezavých riffů se může stát grungově rozervaná melancholická vzpomínka na Warella Danea „Man Is Dead“ se zklidněnou melodií, (v kontextu alba) umírněnou kousavostí i čistým zpěvem, daleko reprezentativnějším kouskem z pohledu celkové nálady však jsou nervní a natlakovaná „Are We Parasites“, úvodní „God Can Die“, která na pozadí s hutným kytarovým riffem z úvodního rozjímavého čistého naléhavého zpěvu Lukáše Zmrzlého průběžně přechází do vyhroceného agresivního řevu Václava Odvárka a střídání těchto poloh (a vlastně vytrvalá proměnlivost celé skladby) působí velice dynamicky, či titulní „Starving Paradise“, v níž Object nabídnou asi nejvýraznější melodii na celém albu a při zklidnění i jednoznačně nejskluznější pasáž.
Byť jsem na začátku naznačoval, že jedenáct let v životě Object není kdovíjak zásadní údaj, jedno je nutné zdůraznit – Object jsou vyzrálejší a ve svých skladbách rafinovanější. Přesto doporučení, kterým jsem se oháněl u „Analog“, můžu využít i nyní – „Starving Paradise“ lze doporučit těm, kteří netrvají na jasných škatulkách, mají chuť bádat, nevyžadují snadnou přístupnost a není jim cizí chuť na metalovou agresi. S dodatkem, že spolu se zralostí přibylo na téhle cestě i pár neprostupných bludných kořenů.