Názvem nového alba „Bludnej kruh“ moravští THE PANT vykládají karty na stůl. Sedm let trojici z Břidličné trvalo natočení nové desky a podle frontmana Romana Kočiříka tohle období částečně charakterizovalo právě zamotání se do jakéhosi kruhu, z něhož kapela docela obtížně hledala cestu ven. Nejenže ji našla, ona z něj vyletěla v takové formě, že se nad tím až trochu tají dech. Částečně za to může využití češtiny, ke které se THE PANT po předchozích třech v angličtině zpívaných albech přiklonili. Textování v mateřštině jde kapele skvěle - podařilo se jí zachovat (snad i o ždibec zvýšit) přirozenou melodiku písní, přitom texty mají myšlenku a THE PANT nehrají na žádné laciné zkratky a klišé. Částečně za to může i vyzrálost a sehranost muzikantů – THE PANT působí v nezměněné sestavě už patnáct let, jsou muzikantsky velmi zruční, a na tom, jak tahle deska spolehlivě a energicky šlape, a přitom nabídne řadu promakaných detailů, je to znát. Byť nejde o nějak razantní posun, THE PANT si o něco důmyslněji hrají i s atmosférou skladeb – v úvodu vláčnější „Zoe“, či plíživější „Fata Morgána“ nevybočují z tradičně syrovějšího pojetí hard rocku kapely, ale z jejich nálady navíc ještě příjemně mrazí. A byť finální thrash-deathový fórek „Sela baba mak“ z koncepce alba zcela vybočuje, představuje pro takhle našlapanou kolekci velice vtipnou a kontrastní tečku. Dospělá a upřímná muzika ve výborném provedení.
MANON MEURT představují album Unravel
Komplikované struktury s proplétáním spontánnosti a náhody, setkání různorodých žánrových vlivů členů kapely od středověké hudby přes shoegaze po noise. To je "Unravel", nové album MANON MEURT.
„Unravel reflektuje různ...
číst dále
BRANKO’S BRIDGE vydávají debutové album
BRANKO’S BRIDGE se vrací. Pražská čtveřice ve složení dvou kytar, kláves, syntezátorů, baskytary, překvapivě řízného vokálu a bicích mísí v debutovém albu "Hobby Horse Cowboy" psychedelic rock, disco i post punk. Album...
číst dále