V polovině března kapela COCOTTE MINUTE spustila první várku charitativního merche Metal dětem!. Do kampaně a výroby zboží investovala svých 70.000,-Kč s tím, že veškerý zisk z prodeje poputuje samoživitelům, které covidová situace ještě více paralyzovala.
„Když jsme spustili prodej charitativního merchandisingu Metal Dětem!, nečekali jsme, že se vyprodá ještě před oficiálním spuštěním. Udělali jsme tedy první dotisk a ten se vyprodal během dne. Udělali jsme druhý a zmizel také skoro přes noc. V ten moment nám došlo, že Metal Dětem! dává smysl víc, než jsme kdy očekávali,“ komentuje frontman Zeller.
Místo láteření nad roční distancí klubové scény vzešel projekt, který na zdejší poměry nemá obdoby. „Díky tomuto úspěchu jsme se rozhodli spustit regulérní sbírku na pomoc rodinám samoživitelů. Všechny zisky z prodeje charitativního merche a této sbírky pak společně se Znesnáze21 rozdělíme mezi charitativní projekty v sekci #samoživitelé,“ dodává Zeller ke kampani.
Sbírku můžou fanoušci podpořit již přímo finančním darem. Cílem sbírky je za 66,6 dní vybrat 333 333,- korun.
Kapela chystá na sobotu 27.3. „Metal dětem! 2.0“ live stream, během kterého speciální (dnes již vyprodanou) kolekci symbolicky pokřtí a představí i pro velký úspěch vzniklé pokračovaní úspěšného projektu pod názvem Metal dětem 2.0!
„Spojení metalu a charity možná na první poslech překvapí, ale nás baví hledat nové cesty. Ve výsledku je toto příklad propracované charitativní kampaně, která propojuje komunitu lidí, kteří společně pomohou dobré věci. Kapele za to patří velký dík,“ řekl ke vzniku spolupráce Čestmír Horký, zakladatel Znesnáze21.
Facebook COCOTTE MINUTE