Čtvrté album pražské formace jest zváno nezdravě „Toxin“. Podle duchovního otce kapely Otuse však přináší deska naopak očistnou terapii, která má pomoci odstranit jed. MINORITY SOUND setrvávají i na svém novém počinu souborem, který zůstává stranou konvenčního metalu. Drží se samplů, elektroniky a industriálního řinčení. Muzikantsky se však posouvají kupředu. Důkazem nechť je druhá skladba „Scarecrow“, která vyniká svou rafinovanou naléhavostí, či titulní „Toxin“, který působí agresivněji s působivou melodickou vložkou. Svoji roli samozřejmě sehrála volba studia. MINORITY SOUND se vydali do The Barn studia k Danu Frimlovi, který má sám s podobnou muzikou bohaté zkušenosti. Přiznám se, že na druhou stranu nemůžu přijít na chuť vokálům. Jsou srozumitelné, dobře nazvučené, ale nějak se podle mě zasekly na půl cesty. Nicméně chápu, že jde o záležitost vkusu a vnitřního nastavení, pro jiné ucho budou možná naopak kosmicky rajcovní. Stejně jako celá deska, která určitě patří mezi lepší tuzemské nahrávky, jež prozatím nabízí letošní horký rok.
Zdeněk Pospíšil