
V pocitově rozbouřených a přitom tradičně nesnadno přístupných post-rockových vodách uzavírá Marek „Frodys“ Pytlík s albem „Øakvyl“ pomyslný kruh. Na jeho začátku byl Frodysův projekt Oakvyl a na jeho konci již čtvrté album POSTCARDS FROM ARKHAM, se kterým došlo i k definitivnímu dokončení vývoje z projektu do plnohodnotné kapely. Tak, jak je u POSTCARDS FROM ARKHAM zvykem, „Øakvyl“ nabízí velmi košatý svět, v němž snová atmosféra ambientně poletuje kdesi v éterických výšinách, plazí se v syrových domorodých rituálech, nenápadně dráždí v neklidných psychedeliích i tvrdě naráží v agresivních metalových výpadech. POSTCARDS FROM ARKHAM se tak nejprve za pomoci Prvního kmene vynoří z mystického pralesa, v proměnlivém „Mutual Distortion“ do lehkých a propracovaných melodií vypustí nekompromisní black metalovou energii, přes instrumentální hravost se prohoupou k tajemně dynamické a explozivní „Erich Zann Syndrome“ (v kooperaci s H.P. Lovecraftem to POSTCARDS stejně sluší nejvíc), aby skončili na velmi pohodové a bezprostředně uvolněné vlně v „Hapilly Never After“. Pestrý a velmi kontrastní výlet, u kterého silná atmosféra plně funguje pouze tehdy, pokud jste na neuchopitelný svět POSTCARDS FROM ARKHAM zcela soustředěni a zároveň plně naladěni. Jinak se může stát, že vám bude proklouzávat mezi prsty.
Ze SEBASTIEN jsou znovu milionáři
SEBASTIEN v loňském roce nahráli svůj historicky první cover, skladbu „Slzy tvý mámy“ kapely OLYMPIC. Ač se předělávkám cizích písní kapela roky bránila, skladba „Slzy tvý mámy“ se ukázala jako trefa do černého...
číst dále